2 Juni

Underbart väder ute idag! Man blir glad av det. Jag mår som jag förtjänar idag med, nu har jag bestämt att jag ska vara hemma hela veckan tills min sjukskrivning går ut, jag ska ta det lugnt och lyssna på min kropp ingen vits med att gå för tidigt och stressa iväg. Ingen har väl dött utav illamående men det är för jäkla jobbigt att stå och jobba när man mår pyyyton! Det går ju över (snart hoppas jag). Nu ska jag inte skriva mer om mitt illamående, skriver när jag mår bra istället.

Idag har jag slängt på mig en klänning som sitter tajt över magen och visst det är en liten kula där nu :) Ska ta kort och lägga upp sen under dagen. Är så mysigt nu när magen börjar synas, vill skrika ut till hela världen att jag ska bli MAMMA!!!! Är så glad över detta :) Är lite orolig över föräldra penningen bara, räknade ut igår vad jag kommer få ut i månaden, blir ca 11 000 kr med barnbidraget..det ska man väl klara sig på?? Gör alla andra det så ska väl jag göra det? Man får ju leva därefter :) Kan ju inte leva som man har gjort nu, går ju inte unna sig en massa saker hela tiden så fort man gjort nåt bra :)

Jag ska upp till mamma och äta lunch sen, önskade mat igår hehe...det blir potatis, kokt torsk och ägg sås med massa citron!!! Sååå jäkla gott ska det bli :)

Hur har ni det idag?? Är det några som läser min blogg?? Vilka är ni?? har ni barn??

Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0