Fitt kärring!!!!!

Jag är såå jävla förbannad just nu!! Jag måste jobba på det mest trångsynta jävla företag i världen!! Varför i helvete tror dem att dem kan behandla en person som dem gör? Dem ifrågasätter hela tiden hur jag mår och jag är så trött på det, ska man inte kunna vara sjuk när man inte mår bra?? Jag blir så jäkla ledsen för man aldrig kan tas på allvar..jobba röven av dig annars får du sparken typ. Nu ringer fittan på kontoret hit och undrar hur jag mår, jag säger som det är att det känns bättre än vad det har gjort. Då frågar hon varför jag är hemma om jag kan vara ute och åka? Hon såg mig igår när jag åkte hem från mamma, var där på lunch. Sen säger hon att jag inte var hemma halv fem och halv sju..jag blev så jävla förbannad och sa att jag visst hade vart hemma, vid halv fem satt jag fölr helvete och kollade på tv och Erik åkte ut och cyklade med sin pappa. Halv sju var vi iväg en sväng (på typ 20 min). Jag frågade om hon hade vart här och ringt på (för det visste jag att hon inte hade vart...jag var ju för fan hemma!!) men det hade hon inte..varför kommer hon med såna påståenden då?? Vet hon inte om att jag och killen bor ihop och att det är hans bil också?? Jävla idiot!!! Jag sa till henne med att det hade vart en sak om jag hade vart ute och shoppat och levt jävel men nu var jag på lunch hos min mamma, hur jobbigt är det då? Jag kan inte jämföra det med att jobba och lyfta och bära i 9 timmar!! Jävla fitt kärring!!! ..ska söka nytt jobb när man kommit tillbaka från mammaledigheten, hatar KONTORISTEN!!!! Gör itt jobb istället för att ringa och prata skit om allt och alla jämt!!!! Jävla klimateriekossa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0