Lovely day...

...Fö
rutom att jag var vansinnig imorse så är det ganska bra just nu. Illamåendet har satt fart igen, sitter med mina akupunktur armband och masserar fribilt (stavas det så?) Jag har även suttit på balkongen en stund och läst en bok men det blev så varmt så jag fick gå in, värme+illamående=ingen bra kombo.

Ska bli skönt att jobba på Måndag, svalare där än här iallafall :) Men man ska ju inte klaga, underbart väder!!!


Idag har jag gått in i vecka tio och det känns jätte kul!! bara 2 veckor kvar till v 12, sen är man på det lite säkrare momentet i graviditeten. Jag har drömt att jag har fått missfall nu flera gånger, varför drömmer man såna sjuka drömmar? Jag tänker ju inte på det annars, jag planerar för fullt och förväntar mig att den lille/lilla ska stanna kvar i min mage.

Jag måste köpa solkräm, jag blev röd efter balkong vistelsen på 15 minuter! Märks att man var i Mexiko i Februari :)









Happy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0