Svalkande båt

Nu har jag vart i affären en sväng, måste komma ut från lägenheten, man blir ju inte piggare och friskare av att ligga instängd i en varm och smutsig (!!) lägenhet, tror snarare man blir deprimerad och känner sig ännu sämre. Nåja, jag tog en sväng till affären och köpte glass..åå jag var så sugen på det, och inte vilken glass som helst, glassbåtar! Läste blondinbellas blogg härom dagen och då hade hon gjort ett inlägg om just glassbåtar och redan då blev jag sugen på´t =) Men jag har inte tagit någon än, tänkte jag skulle vänta lite så det blir så där gottit sen, jag tar en till mitt favvo program just nu..Unga mödrar :)








Mums!!!

snodde bilden från nätet...Jag orkar aldrig ta bilden och sen lägga in bilden i datorn..tar sån tid tycker jag..haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0