Vagga

Vi har ju så klart börjat planera lite nu hur vi vill att barnrummet ska se ut, vilken stil det ska vara osv (det är kul oavsett om man väntar barn eller inte). Vi har iallafall kommit på att vi inte vill ha en vanlig vagga som alla andra har. Vi har en vagga som har gått runt i släkten nu, men jag avskyr den! Tycker den är gräsligt ful så den blir det inte!! Det hör du mamma :) Vi vill istället ha en vagga som hänger med krokar i taket (om man har ett bra tak så det går att fästa vill säga..vet ju inte vart vi kommer bo än..här går inte). Min sambo låg i en sån när han var bebis och han sov som en stock om nätterna har hans föräldrar sagt. Man kan ju testa, och går det inte så får man väl skaffa nåt annat :)


Bilden har jag snott från nätet.

Visst ser det mysigt ut?? Jag hade velat ligga i en sån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0