då va denna helgen slut med...

Jag tycker det är på tiden att man gör något åt helgerna! Varför inte förlänga helgerna med..låt säga..5 dagar? Eller iallafall 4 dagar till. Nåja..

Idag har vi firat morsdag hos eriks mamma och hos min mamma..så nu är man mätt. Har vart så himla trött idag! Har somnat lite när som helst på dagen. När vi var hos mina föräldrar så kom ett utav mina kusin barn, flicka på 4 år. Det blev ett jäkla liv, hon skulle ha tebjudning och bjuda på mat. Jag fick en tårta som var lika stor rummet och lika hög som upp till taket..dem är för roliga. hihi.

Imorgon ska vi jobba igen och just nu känner jag absolut inte för det!! Har vart illamående och känt mig allmänt vissen idag, satans jobbigt! Som tur är så är det inte varje dag längre, man får vara glad för det lilla.

Just det..vi är med på en budgivning på ett hus nu med..känns spännande och jag hoppas vi får det! kan nog bli mysigt om man slänger på lite färg på väggar och tak :)

Nu ska jag kolla vidare på Bridget Jones som går på tv. Ha en fortsatt skön Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0