Hemma från läkarbesök.

Nu är jag hemkommen från läkaren. Jag blev sjukskriven till den 6 Juni, men jag kommer börja jobba imorgon om jag mår bättre! Vill inte veta hur min lön kommer se ut nästa gång..usch!

Bebis bebis, vad du ställer till med...du ska ju vara snäll mot mami....

Katrin Zytomeirska (vet ej hur det stavas..haha) har ju fått sin Ringo nu..så söt liten pojk! Det är en blogg jag rekomenderar, stört skön brud som inte väljer sina ord direkt.haha.

Vet ni vad jag längtar efter? Jo en växande mage (just nu ser jag bara fet ut) och så längtar jag till sommaren! Idag är det riktigt skönt ute..21 grader för att vara exakt (i skuggan), jätte skönt ju.

Nu ska jag göra lite mellis sen ska jag kolla på "Unga mödrar" som går på kanal 5 varje vardag mellan 17-18..älskart! Förresten på tal om Unga mödrar programmet, hur är dem funtade i Danmark?? Alla (nästan) röker under sina graviditeter, de har alltid en cigg mellan fingrarna..jag blir så förbannad! Sen var det en tjej på 17 år som födde en flicka, och hon växte ingenting och mådde inge bra, undra varför??? Den jäkla morsan hade ju suttit med en cigg under hela förloppet..såna borde inte kunna få skaffa barn..

Nu tänker vi på annat...herå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0