Nu jäser man verkligen!!

Efter en heldag i härliga Göteborg med fint sällskap så är jag rätt slut, ska sova alldeles strax.
Vi hade picknick i slottskogen idag och kollade på idioterna som sprang varvet, skulle inte ens ställa upp om jag så fick betalt för det (eller...jo..kanske... om jag fick 50 tusen..och att jag skulle få gå istället för att springa). Vi slog oss ner på en filt och avnjöt en god sallad i det tropiska klimatet, jisses vad varmt det var idag! Men man ska inte klaga på värmen, förutom kanske på mig själv idag då, hade på mig ett par jeans!! Vad tänkte jag på?? 

Nåja, när vi kom hem så ställde jag mig på vågen..upp 4 kg nu..jorå så att...Ha det så jäkla bra i sommar era smalisar! Pff, inte alls pessimistisk.

GO NATT!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0