Stel, öm och glad :)

Idag steg jag upp kvart över sex, satte på mig lite kläder och fixade mig lite. Sen bar det iväg till jobbet, lämnade av killen på hans jobb först. Jag trivdes jätte bra idag faktiskt! Det hade vart skit tråkigt om man inte hade haft de arbetskamrater som man har där, dagen blir rolig om man kan skratta ihop och snacka skit om folk man inte gillar som jobbar där också..haha..elakt kanske, men ett bra tidsfördriv ;)

Nu har vi vart ute och gått, gick förbi svärföräldrarna och fick med oss en burk rabarber kräm därifrån, så jädrans gott! Imorgon är det Fredag igen och då slutar vi kvart över två, så gott!

Vad ska ni gör i helgen? Jag ska på tjejmiddag på Lördag, ska bli mys!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter mysigt! Jag ska på 92-års kalas imorgon hos Andreas morfar och på lördag vankas det 25-års kalas för Mats i Göteborg!

2010-05-27 @ 19:48:07
Postat av: Jag

Det låter oxå mysigt :) Får ta en fika snart, magen växer :) hihi

2010-05-27 @ 19:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0